skip to main
|
skip to sidebar
i ell s' ho mirà de lluny...
domingo, 19 de octubre de 2008
Ella...Ell...
Pourvu que chacun était son propre historien,
il vivrait plus attentif et plus exigeant.
(Així fos que cadascú fos el seu historiador,
viuria més atent i més exigent)
Tout va bien.
Jean-Luc Godard (1972)
1 comentario:
anna
dijo...
pensava que ja no publicaves res... m'agrades!
27 de octubre de 2008 a las 11:46
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Archivo del blog
▼
2008
(4)
▼
octubre
(2)
Darrera el vidre
Ella...Ell...
►
enero
(2)
Datos personales
Pere Font
Ver todo mi perfil
1 comentario:
pensava que ja no publicaves res... m'agrades!
Publicar un comentario