viernes, 31 de octubre de 2008

Darrera el vidre



Fa un registre de la gent que passa per un cafè... perquè davant de l' Anonimat de les Grans Ciutats el personatge vol respectar tots els rostres humans i animals que han passat per allà. No es pot desaparèixer tant ràpid, no...

No hay comentarios: